16 dagar

Hejsan
Bara 16 dagar kvar nu, Känns helt overkligt , allt har gått så fort, Känns som om jag nyss kollade på stickan och såg det där + : et .
Imorgon ska jag till barnmorskan igen och se hur det är med den lille :)

igår var jag på Ikea med Johanna, Fick med mig en hel del som vanligt när man åker dit, Skulle bara ha skötöverdrag men fick dock med mig en massa annat förutom det !
Blev två fina lampor,en barnstol,ett bord,ett jätte gulligt bäddset till lillen,ljus,leksak,och en del saker därpå.
Sen åkte vi förbi Nisses också, där hittade jag julklappar till min bror Sebastian,en till Selma och en till hunden Alfons:)

Idag har jag tvättat en hel del och bara suttit hemma och slöat, så skönt så. men ändå tråkigt utan sällskap, men strax kommer P hit och gör mig sällskap.

Bara två dagar kvar till julafton ?! Jag som inte har nån julkänsla alls !! Vill ha snö för det första ! Annars är det ingen jul,Får väl hoppas på att det kommer lite iallafall, även om det inte ser så ut just nu.

Nu måste jag äta upp och sen hämta det sista i tvättstugan !


Kommentarer
Postat av: sara

Bara 16 dagar kvar, underbart :D

jag kollar när vi åker till ikea om vi hittar några :)

2008-12-22 @ 15:26:07
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0