Bröd

Nu har jag vart duktig och bakat bröd också.  Luktar jätte gott här hemma nu :)  Mm, Sitter här och väntar på att de ska kallna lite så att  man kan ta och smaka de.

Hörde precis att min mor hade vart på min systers skolavslutning idag, skönt att ha lov kan jag tänka mig, kansk eman kan ta och försöka hitta på nått med henne nu nåndag när hon också kommer gå hemma , om hon inte kommer vara på fritids då iof, Är ju inte så ofta man hittar på saker med henne.

Hm, sitter här och är lite röksugen,men försvinner snart igen har ja lärt mig under dessa månader.
 Konstigt de, har ju hållt upp nu i 9 månader så fattar inte varför man ibland ändå får tillbaka suget, under den här tiden har jag fått de bara ett fåtal gånger men ändå, nu borde det väl ändå vara borta !
Hoppas verkligen att man kan hålla sig ifrån det sen när lillen kommit också.
Egentligen så borde det vara ännu lättare att hålla sig borta från rökningen då tycker man ju, det är ju precis lika farligt då om inte ännu värre för den lille.
Hoppas och ska verkligen stå på mig och kämpa för att låta bli de där cancerpinnarna !!
Finns ju inget possitivt med det !
Kämpa kämpa !!


Kommentarer
Postat av: sara

kämpa på :D

vart brödet gott?

2008-12-19 @ 08:06:35
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: sara

kämpa på :D

vart brödet gott?

2008-12-19 @ 08:09:22
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0