Bullkalas

Åhh,vilken härlig dag ändå, har bara vart hemma o myst hela dagen, gick upp vid 11.00 och åt frukost, sen plocka vi bara lite och så sedan var de dags för att laga mat igen vid kl,14.00, Då titta Sara förbi med lilla Alicia,så trevligt så.
Vi snacka lite skit medans vi lagade mat, Blev potatismos och fiskpinnar, Jätte gott .)
Sen gick jag och Fredde till ica och handlade lite för att jag fick för mig att jag skulle baka bullar.
han bara börja lite med degen så knacka det på dörren ,och där kom P :) Trevligt de, vi fixa klart degen sen åkte vi och hyrde film och köpte kebab pizza som jag blev jätte sugen på idag när jag kom hem från ica.
Kollade på film och moffa massa chips,dip,jordnötsringar och nygräddade bullar.
Nu ska jag strax gå och sova vill inte sova bort halva dagen imorrn också för då ska jag ju umgås med johanna,Tänkte höra med henne om hon vill ha lite bakmys, har massa ägg som jag måste få bort innan de blir gamla sen är det ju riktigt trevligt att baka lite.
Natti natti !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0