. . .

Hemma igen :) skönt, Sitter och kollar på smekmånaden som ja redan sett en eller fler gånger, men hade ingen film redo så fick bli den iallafall , verkar inte vara nått vettigare på tv nu, Ska nog snart gå och sova istället,lite ont i magen så skulle vara skönt, om man nu somnar iof..

Imorgon ska vi försöka hinna kolla lite möbler och fixa en skötväska innan vi ska åka och handla mat vid halv 4.
Kanske skulle bli en tripp till tuna park imorgon igen,idag hittade jag lite saker iallafall, blev tre par byxor till lillen,en body och två par strumpor, kände att vi behövde lite utökning i garderoben, haha, eller igentligen inte men söta var de.
sen fick det bli två linnen och en klänning till mig, + att jag fick en julklapp av Linnea :) det var två linnen de också så nu har ja en hel del nya linnen att välja på.

Nu ska jag kolla lite på filmen sen blir de att gå och sova.                

     Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0