kallt och blött

Usch vilket tråkigt väder det är, vi tog en promenad till Tuna park för att köpa lite julklappar, Kom dock inte hem med någon alls, fick med oss två par byxor till lillen bara .
Var väl skönt att gå dit men hem var inte lika kul, mörkt,kallt och blött, Kom precis innanför dörren och det blev ,mjukisbrallor och en filt sen satte ja mig här i soffan, ska strax börja laga mat, var bara tvugna att få upp värmen och slappna av lite först :)

På tv:n ser jag dessa jätte jätte söta pandor, ser verkligen ut som mjuka och goa nallebjörnar, så söta så..

Åhh vad jag blev sugen på ischoklad idag när jag hörde att Sara skulle baka julgodis  , mumms. Får försöka ta mig tid att prova på att göra det jag med, Aldrig gjort ischoklad eller knäck men kan ju alltid va kul att prova.

Inatt var nog den jobbigaste natten hittills, Vaknade hur många gånger som helst , av jobbiga äckliga drömmar, för att jag låg dåligt, och två gånger av att fredde snacka i sömnen ;) haha, och lika jobbigt att somna om igen varje gång, usch, så är helt slut nu, och inte blev det att sova nått idag på dagen heller bara gå och gå hela dagen.. Får väl försöka lägga mig skapligt ikväll istället..

Nu ska vi laga mat sen blir det nog att lägga sig och kolla film och mummsa godis :)

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0