På stan. . .

Idag åkte vi ner på stan och hittade lite julklappar och presenter, Julkapp blev det två stycken till Linnea, sen Present till Freddes mormor och till hans bror Alex, nu har vi bara ett par julklappar kvar som vi ska försöka hitta imorgon.
Vi åkte till Tuna park och åt på Max nu igen, sen in på tuna nån timme, skönt att inte bara sitta hemma, de som var mindre kul var att gå hem från tuna park, Så jäkla kallt och mörkt.

Mor , Far och syster min kom hem till oss idag och hälsa på, vi käka pizza och snacka skit .
fick höra lite om mammas förlossningar och så :) Alltid kul..  Får hoppas att ja också går över tiden eller att de blir på samma dag som de är beräknat.

Usch , nu ska jag lägga mig en stund framför tv:n sen ska jag nog gå och sova. helt slut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0