sjukling

Då var det min tur att bli förskyld då,idag när jag vaknade så hade jag jätte ont i halsen ,dundrande huvudvärk och täppt i näsan, inge kul alls,jag som hade mina planer inför idag, skulle hinna städa hela lägenheten,tvätta och ner på stan för att byta en overall och träffa Johanna, eftersom ja vaknade vid 11.00 helt död så blev det bara att slänga i en tvätt , damsuga lägenheten och byta sängkläder, det var väl de jag han av städningen, sen skulle jag äta, då fick det bli potatismos och fiskpinnar .Mums de. Sen sov jag en timme och efter det var det bara in i duschen och fixa till sig lite för att sedan åka på kalas hos Freddes mormor :) Då var jag lite piggare iallafall, efter lite mat , en sovstund och en dusch.

Får hoppas på att man mår bättre imorgon, vet inte om ja skulle äta gröt och ha lite myspys med Lina men änsålänge har hon inte hört av sig tråkigt nog, får väl se hur det blir med det, jag har ju sagt att jag inte tänker tjata så.
Skulle vara trevligt om jag nu mår bättre då vill säga :)

Som sagt ! Varför är det alltid jag som ja behöva höra av mig,  jag är så trött på att tjata på alla,att ja vill ses och ja försöker iallafall, vad är de för vänskap?! Nu vet man vilka som bryr sig och vilka det är som verkligen vill ses och som är riktiga vänner, Så tråkigt ! Finns de som jag saknar jätte jätte mycket, och som jag verkligen inte vill tappa kontakten med men tyvärr så är det ju så att man tröttnar på att vara den som alltid ska höra av sig, så nu har det visat sig att man istället inte ses eller hörs alls,på grund av att jag har tänkt till att det inte bara kan vara jag som ska försöka ,jätte tråkigt men sant !
Alla vet ju de att jag har nästan all tid i världen nu i all den långa väntan <3

Åhh vad jobbigt det kan vara på nätterna nu, vaknar hela tiden, det är sen jag fick höra att det var farligt/ inte bra att sova på rygg, jag som har gjort det under hela graviditeten fram tills nu, Sen ja hörde set om fråga barnmorskan om det.
att ingen har sagt det till mig innan.. Men kan också vara ganska mysigt att ligga och små prata och mys pysa med lillen , h*n verkar ha sina tider som h*n är vaken på också.har sett att klockan har vart lika ett par gånger då ja vaknat :)
Jobbigt att ligga på sidan också för då kä'nns det som om man mosar ner lillen i madrassen, h*n ligger och trycker ner i den, Skönt att det inte är långt kvar nu, Längtar såå tills vår lille krabat är här hos oss<3

Nä nu ska jag gå och sova så man kanske inte behöver sova bort halva dagen imorgon
Natti natti



                                                                                                                                         Älskar MIN Fredrik ,Du Betyder allt<3
                                                                                                                                   Alltid DIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0