Torsdag


Efter min promenad från tuna park så skulle jag ju hem till sara men så blev det inte, skulle vila en halv timme så ställde alarm på 15.00, när klockan ringde så satte jag mig upp för att jag skulle vakna till lite men måste somnat om  ganska snabbt ändå. vakna vid 16.15 har jag för mig att klockan var. Då blev det att äta sen bakade jag lite idag också, idag blev det de där jätte goda muffins som jag och Johanna gjorde för nån dag sen, var tvungen att ha fler för att de var så goda, sen gjorde jag en sockerkaka också, men den gjorde jag mer för att jag hade ägg som skulle gå ut nu.

Åhh  vad härligt det är att gå hemma igentligen, Inga tider att passa längre, Men Linnea ringde idag och ville ha mig tillbaka till jobbet :) så gulligt, Saknar ju att stå och skratta med henne hela dagarna iof,nu blir det inte att man träffas alls lika mycket, Men det får vi ändra på :) Imorgon så ska vi iallafall ses,  kanske blir en sväng på stan för att hitta de sista julklapparna.

Nu ska jag gå och sova, Måste ha ork till att tvätta och dona imorgon ,sen en fika med sara skulle vara trevligt innan hon åker bort till Ullared över helgen. Byeee<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0