Tvätt. . .

Der känns som om jag har tvättat hela dagen men det har jag ju inte, tvätta fram till kl 12 då åkte jag och käka med pappa på tuna park, trevligt , fick man träffa min lilla älskling där samtidigt också:)
sen när jag var tillbaka klockan ett så var det bara att springa ner med ännu mer tvätt, sen fick det bli en maskin uppe i lägenheten också för att det var så mycket tvätt den här gången, som de iof brukar bli innan vi tvättar, men nu kanske det blir lite ändring på det när man har tvättmaskin inne i lägenheten hoppas jag.
sen kom Linnea förbi och vi tog oss ner på stan , kollade massa jul prylar, jätte mysig liten vandring på stan :) tyvärr så hitta jag inga julklappar som ja skulle ha gjort men fick med mig några små tomtenissar som ja var tvungen att köpa för att de var så söta.

Mm, när man kom hem från stan och kylan så blev det att hoppa i badet, där låg jag tills vattnet blev kallt ,såå skönt att bara ligga och tänka utan ett ljud omkring sig .
Sen kom älsklingen hem och då blev de lite kvällsmat, toast ,frukt, mjölk och varma koppen :P

Får se vad de säger imorgon då hos tandläkaren, usch, inte vart där på väldigt länge så ska bli kul att se alla hål man fått, eller vad som nu har hänt.
Är van att allt ser bra ut och så men nu vet man ju inte efter såhär lång tid med så mycket snacks. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0