Depp dag?!

Igår åkte vi till Ikea i kungens kurva, Shiit vad den Ikea är jobbig att gå i, men vi hittade ju en hel del som vi skulle ha med oss hem, en byrå,hyllor,spegel,lampor, massa baby saker som vi skulle ha , men tyvärr så var spjälsängen slut som vi skulle ha, Jätte tråkigt för att vi åkte till ikea nu för att slippa göra de precis vid jul och man vill ju gärna ha allt sånt gjort snart, men vi får väl ta en åktur till västerås och hoppas på att den finns kvar där.

Så gick vi in på media market och där fanns tyvärr inte den julklapp ja tänkt ge till mina syskon, så får väl kolla vidare efter det eller helt enkelt komma på nått annat,men jag hittade min Björn axen Volym tång nu äntligen. men då hade ju fredde tänk ge mig den i julklapp så de får han göra :) Haha, nu vet jag ju iallafall att ja kommer bli väldigt glad när jag får hans julklapp med tanke på att jag velat ha den väldigt länge,men jag har vart för snål bara:P

usch, vaknade 10.38 och var helt död idag, Känner ingen ork för något alls, Vill bara ligga hemma o kolla på tv eller nått, men har ju lovat Linnea att vi ska ner på stan och kolla julklappar, Kan hon inte ringa och säga att hon inte orkar ner på stan idag och bara vill ha film mys istället,haha, skulle vara mycket trevligare känner jag just nu.
Gick väl och la mig strax innan 02.00 nångång så kan ju vara därför,men har ändå sovit länge så man tycker väl inte det, kanske också är för att man var ute och gick hela dagen igår,Det tar på en att gå i affärer en hel dag.
Och Mor min frågade om jag skulle med till stockholm idag igen, de skulle åka med hennes jobb vid 08.00 imorrde och komma hem vid 19.00 ikväll så kände att ja inte skulle orka det, och det var tur att jag inte sa att jag skulle följa med för det hade jag aldrig orkat som läget är nu.

Åhh , Måste väl ta mig i kragen nu snart och ta en dusch och sådär om vi nu ska ner på stan,Är jätte tråkigt väder idag också det gör mig ännu mer deprimerad, bara mörkt,grått,blött och trist helt enkelt.
Men träffar jag Linnea så brukar humöret stiga ganska snabbt så skojjig som hon är,alltid pigg&glad :)
För det mesta iallafall.

Shiit,nu har man gått upp så mycket i vikt att jag inte ens kan ha min förlovnings ring,Om det nu inte är vätska som redan börjar bildas i kroppen, men har inte märkt nån speciell skillnad än så, inte på fötter,ben osv.Mådde skit när ja va tvungen att sätta ringen på en kedja runt halsen,har ju aldrig tagit av mig den!!
Känns tomt och helt fel att ta av den för att bära den runt halsen,men får ju snart ta på mig den igen,Och man vet ju att det verkligen är värt att ta av ringen för en stund när man vet vad som väntar oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0