. . .

Äntligen hemma igen..
Ja vi tog oss ner på stan tillslut iallafall, Hittade julklappen till Fredde som ja tänkt köpa, med de blev två saker så allt blev ju ännu bättre, sen hittade jag en julklapp till Selma och en liten grej till Malte också men där ska vi hitta nått mer sen.

Kallt var det idag, Usch,men ändå bra att man tog sig all ork för att komma ut i lite frisk luft, annars hade jag väl suttit inne hela dagen och bara slöat.

Nu ska jag ta och städa upp lite som jag inte lyckades hinna innnan jag skulle gå, måste laga mat också ,Älskling ska på julbord så antar att han inte kommer hem och ska äta innan det iallafall.
kanske ta och baka nått idag,
Sen får det bli mjukiskläder,filt, kanske lite godis och mys framför tv:n...

Tar igen denna dag imorgonLinnea, Då får det bli mer skratt och glada miner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0