Tuna park

Usch vad kallt det är ute, Men ändå skönt på nått vis, Jag och sara tog en promenad till tuna park ,hade tänkt att jag skulle hitta lite julklappar men blev bara en till mamma och sen lite julgrans kulor.
fick man äta lunch tillsammans med Älskling idag också:) slapp äta själv idag också då. Men känner att ja snart måste äta nått igen,Ändå var de bara 2 timmar sen vi åt.

Var och kollade på julgran idag också, Men fan vilka priser om man ska ha en stilig en, vill ju ha en tät med mycket barr & grenar :) men då får man visst betala 800kr för en gran som är nästan lika lång som en själv. 
Så det får vänta, får väl kolla runt lite mer ,är väl ingen ide att fråga Fredde för han tycker inte om julpynt alls så han är väl bara glad om han slipper se nått här hemma men de kan han GLÖMMA. haha, ja vill ja lite julmys,förra året hade vi en julstjärna i ett fönster och det var de ända, så det här året blir det som jag vill med lite mer julsaker.

Nu ska jag gå och kolla om jag kan baka något ,allt för att inte bara ligga i soffan för då somnar ja väl bara och det vill jag inte.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0