Sista dagen...

Då var det sista dagen på jobbet idag, Både skönt & lite tråkigt, vad ska man göra nu, vila,vila & vila..
Får väl gå gå knacka på hos sara var o varannan dag :p  Ne men nått ska man väl alltid hitta på, ska bli skönt att få sova lite längre på morgonen iallafall.
idag sov jag två timmar när ja kom hem från jobbet, så skönt,det behövs för att man ska orka vara uppe såhär sent på kvällen, men man måste ju det också för att jag och älsklingen ska få lite tid tillsammans också, känns som om att ja går och lägger mig strax efter att han kommer hem från jobbet varje dag.
Men som tur är så är han förstående och vet ju att jag Älskar honom ändå ;)
Blir väl inte piggare efter att lillen kommit ut heller men annorlunda blir det ju iallafall, är en väldigt stor omvandling kan jag tänka mig,men då blir han ju mer delaktig också, Vill att han också ska kunna känna som jag gör när lillen rör sig i magen men det är ju svårt de, han får känna utanpå iallafall, men är ju en helt underbar känsla,så tråkigt för alla grabbar som aldrig kommer att få uppleva den. eftersom att det inte ens går att förklara hur det känns ibland,eller ganska ofta då ioförsig. Men dom har väl annat som de får uppleva som inte vi får göra.

Vilken snäll gruppledare man har, Fick en super söt nalle av henne igår , eller jaa, den var väl mer till lillen, så den stora mjuka grodan sitter nu och väntar på lillens rum.
Stort Tack !

Imorgon kommer lille Malte hit, och sedan Linnea som ska vara barnvakt med mig, vi ska väl ta en sväng till tuna park pratade vi om idag, Hoppas på bättre väder imorgon bara så kan vi ta en promenad dit, är inte så kul att gå om det regnar, får se om ja hinner förbi sara en sväng då på morgonen också på en fika eller så:)

Nu ska vi gå och lägga oss här så att man orkar med hela dagen imorgon.
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0