18:e April

Godmorgon !
Äntligen lördag eller vad säger ni ?!
Nja för mig känns det som vilken dag som helst, kanske är för att jag går hemma varje dag :)
Inga planer alls, funderar på om man ska vara hemma och bara mysa med Liam, fixa och dona lite här hemma, Kanske ska ta mig ner på stan en snabbis för att kolla om en jacka finns på H&M , det finns en kvar här på tuna park men den är en storlek för liten så ska kika på stan, annars får jag väl vänta tills den kommer ut igen på nätet.
kanske finns någon där ute som vill ta en liten promenad ?

Läste igår i tidningen att de ska lägga ner hällberga och hållsta skolor ! Det gillade jag inte, varför ska de barnen behöva fixa skjuts eller åka buss varje dag till skolan, det är ju så bra som det är nu, Allt för att spara in lite pengar, synd att bara ta bort nån skola här i stan då det ändå finns så många, eller varför inte ta bort något annat som kostar !

Och så hoppas vi på lika bra väder idag.



Kommentarer
Postat av: Linda

skulle gärna gå en promenad med dig :D men det är fullt upp idag så själv hinner jag bara med en lite promenad då jags ka handla halsband till min katt och hund.. sedan är det bilträff och troligtvis race :) hade varit skönt i det här fina vädret med en promenad :)

2009-04-18 @ 08:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0