22:a April

Javisst, tankarna är många, Att allt bara kan komma sådär på en och samma kväll är helt sjukt och jätte jobbigt.
Idag är det lite bättre men det kanske beror på att jag sovit lite mer inatt,Vill inte tillbaka in i depp tiden igen, Nu har jag ju Liam , jag är överlycklig över det, Då ska jag väl ändå inte behöva må såhär.
Men det är väldigt mycket som händer nu och det är väl antagligen därför,och att jag har svårt att sova nu gör saken bara värre.
Men jag ska kämpa på, För Liam´s och Freddes skull, de får ju lida om jag inte mår bra det är inte alls meningen att de sk abehöva göra det.
Har mina älskade grabbar som jag älskar mest av allt ! Ni är underbara <3

Idag kom johanna över och det gjorde mig glad:) Satt och pratade massa skit och hade det trevligt.

Nu får det bli att mata Liam sen hoppas jag på att kunna vila nån halvtimme, var precis ute på en 40 minuters rask promenad, Underbart !

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det är så himla lätt att känna sådär, jag är livrädd för att hamna i en depp period jag med eftersom jag har väldans lätt för det! Men vi är bara mänskliga så även fast vi har barn och respektiva som gör oss lyckliga så kan man inte ro för att tårarna rinner ibland.

2009-04-22 @ 19:34:38
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

en del känner jag :) men vetifan om jag orkar gå dit imorgon.. är helt slut efter jobbdagarna :/

2009-04-22 @ 19:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0