3:e April

En dag med myvket promenader, men började dagen med att dusch a,äta och fixa, sedan bakade jag en rulltårta, gick till Tuna park och lämnade den på Freddes jobb så att de kunde fika lite :)
Sedan gick jag vidare mot slagsta, där jag träffade Andreas, jätte trevligt att träffas och prata lite,m var länge sen det,  när vi sagt hejdå så gick jag till öb , handlade lite godis till mina påsk ägg som jag ska ge bort, dock så vet jag inte omdet blir så mycket över, sitter och mummsar massa nu :P haha måste ju unna sig något efter dessa låna promenader :)
 Sedan blev det en sväng hem till Frida på söder , mycket trevligt, synd att det blev så kort tid bara, för efter en stund så skulle jag till parken och träffa ara och Pontus .   Nu Är jag äntligen hemma och ska kolla på film med älsklingen, vi la in Liam i sin säng nu  ikväll, länge sen vi satt helt själva här i soffan, annars så brukar Liam alltid så sova kvar här när han somnar på soffan men idag fick det bli sängen :) Han trivs lika bra där inne <3

Nu ska jag kila, ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0