5:e April

Halva dagen har  redan gått och det ändå ja gjort som tagit upp halva dagen är  att jag åkte till Maxi för att handla, kom precis hem , nu måste jag ju plocka upp allt och sedan fixa nått litet att äta till mig eftersom att Fredde kommer hem från jobbet strax efter klockan 17.00 och då ska vi ju nästan äta direkt igen =P vet inte vad vi ska hitta på för gott då, några förslag ?
Liam somnade precis och det ser så jäkla skönt ut så man blir ju riktigt avundsjuk, ska nog gå och lägga mig brevid honom i sängen sen när jag fått nått i magen, en liten stund iallafall, kanske man är lite piggare ikväll sen.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack så mkt :) så jävla surt i dag , men ska inte klaga för hela veckan har gått rätt enkelt, men de vänder väl nu antar ja.. hehe..

ah du har tur du, hehe.. om en annan kunde bli gravid så man fick en anledning att sluta, förutom att man inte har råd,, HEHE.. jorå d är bra med mig, har påsklov nu, skönt med sovmorgon men hellst skulle ja gå i skolan på lovet ockås.. haha :D

Hur äre me dig då ?

2009-04-05 @ 17:22:57
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/
Postat av: Åsa

Den lilla är beräknad den 27/7 så ett tag kvar är det, känns som en evighet om man får säga de skälv. :P Nej vi vet inte vad de är, men vi ville veta men dem kunde inte se, o nu har vi ingen lust att åka till sthlm för att betala för att veta, så nu blir det världens bästa överaskning i stället :) Hur känns det att vara mamma då? :)

2009-04-05 @ 18:33:21
URL: http://matttssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0