9.15

Usch, helt seg , åt lite frukort för att hinna piggna till lite innan vi skulle gå, men tror inte vi gör det idag, det får bli nästa torsdag ! Så vi spikar in det nu , Liam har inte ens fått på sig kläder ännu, han ligger och sprattlar i sin pyamas här och jag har ingen lst att stressa till tusen för att hinna gå dit, det får bli nästa gång helt enkelt.

Men vad händer idag då ?
Jag sk abörja fixa iordning oss sedan ska vi ta en promenad, måste kolla om det finns någon tvätt tid också, Det behövs kan ja lova, sen kanske vi skulle träffa Frida också :)

Kommentarer
Postat av: sara

heej. orkade inte gå dit idag.. vaknade nu också :)

vad ska du göra idag då?

2009-04-23 @ 10:22:52
URL: http://saerras.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ah jag hoppas att amningen ska fortsätta att fungera så att man rasar snabbt i vikt hihi. De fungerar bra med amningen, är bara så jävla grymt öm i bröstvårtorna att jag bävar för den första minuten när hon ska käka.... gör ont bara när de kommer vatten från duschen på brösten ;-/ men de går väl över...snart hoppas jag! Haha

2009-04-23 @ 12:27:47
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0