9:e April

Godmorgon !
Kom precis upp ur sängen, vi har vart vakna sen 8 men jag och Liam kände bara för att lihgga och mysa hela morgonen, Nu började jag bli hungrig så det var dags att stiga upp.

Jag har haft två dagar med besök av min syster Amanda, Har vart jätte trevligt:
I tisdags så kom hon hit runt 08.00 började med att äta god frukost som vanligt =P sen klockan 12 var det dags att gå mot Tuna park där hon hade klipptid klockan 13.00 ! Och det blev jätte snyggt, Hon har bara haft jätte långt,rakt,tråkigt hår, men nu klippte hon lite etapper och så:)
När vi väl kom hem så skulle vi ganska snart åka till babyproffsen för att hämta våran sittdel till vagnen, Och den var himla fin den, väldigt vanlig färg men det fick bli den med tanke på att vi inte hittade nån annan vettig, fanns ju fler snygga som var mer "Pojk " men lika bra att ta en neutral så kanske man kan ha denna till nästa bebbe också :)
 
Igår så kom hon hit igen vig klockan 08.00 , Jag öppnade dörren nyvaken med morgonrocken på, trodde att de skulle komma lite senare igår men icke sa nicke !
Vi bakade kanel gifflar,åt våfflor sedan bar det av till tuna park igen för att hämta Freddes bank kort till handlingen och för att köpa hårfärg då vi hade tänkt att färga hennes hår , Men det han vi inte, vi kom inte hem tidigare än 15.30 ! Och jag som hade sagt till våran mor att när hon skulle komma från jobbet 15.30 så skulle maten vara klar så att vi bara kunde äta och sedan åka och stor handla, men jag gjorde mat i all stress i hopp om att hon skulle vara lite sen, och det var hon, maten var klar 15.50 och hon kom 15.55 , haha, klarade mig precis, Det blev jätte mummsig spagetti och köttfärsås,
efter det så åkte vi och handlade, det regnade ! Ingen jag gillar alls, Men idag ser det ut att vara bättre iallafall.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på ännu, tänkte ta mig lite frukost nu , sedan baka vanilj bullar till Fredde som han hade på önskelistan:) blir kanske att träffa Frida sen ,Och  kanske mor och syster skulle titta  förbi idag igen också.

Liam´s nya skor, dock lite för stora ännu.:)




Kommentarer
Postat av: Nadja

Vilka söta skor :D

2009-04-09 @ 10:59:33
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Åsa

mm vi är super nöjda med vagnen o allt som vi beställt till, vart jätte bra allt ;D jo pengarna flyger i väg, vi är ju inte klara ännu massa mer saker som skall inhandlas så det blir ett par tusen lappar till men det är det värt :). Nee har inte hört nått om havandeskapspenningen ännu dom är cp dom har ju inte koll på mina papper så jag har fått skickat in moderskapsintyget på nytt osv. Så nu är det bara vänta och se vad som sker, för två andra på mitt jobb så gick de hur snabbt som helt bara några veckor men så smidigt vart det inte för mig, attans de. hur länge går du hemma innan du börjar jobba igen då?

2009-04-09 @ 16:08:18
URL: http://matttssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0