Äggen klara

Sådär ! Nu hittade jag äntligen mina påsk ägg som jag gömt undan , haha, hittade de i en kartong med massa ljus prylar inne i garderoben, inte konstigt att jag inte hittat de innan. Nu har jag precis fyllt alla med godis och ska precis börja laga pizza igen, så himla gott :)

Idag städade jag halva morgonen, sedan bar det av till tuna park för att äta med mor och syster, slog mitt rekord, haha, gick till tuna på 10 minuter exakt ! :D annars brukar det väl ta 12-15 när jag kollat klockan, tss.. Och så färgade vi håret på syrran idag iallfall, blev ju bra det förutom att det blev en aning ljusare än vad jag hade velat ;) Men de är bra, då kan hon vänja sig vid det innan och sen se om hon vill ha mörkare eller inte, Imorgon ska jag med henne och ta hål i öronen, se om hon lyckas bättre med de denna gång, sist så tog hon ur de men satte inte i några nya så de växte igen. 


GLAD PÅSK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0