Äta,Äta

Ja det är vad jag gör nu för tiden, haha, äter ja inte mat så fikar jag, annars går ja och ätre,frukt,godis,kakor,smörgås. . Hmm, Men det är ju ingen som lider utav det här inte, Eller om Fredde eller Liam gör det de vet jag iof inte, Tss.

Nu står bullarna på jäsning, och medans de gör det så passade vi på att baka scones som vi just nu sitter och mummsar med the och marmelad.

Liam har för en gångs skull somnat i sin säng, annars somnar han alltid på soffan och vi får bära in honom , men nu la jag honom där direkt, tog ett bra tag innan han somnade men tillslut så :)

Nu ska jag gå och pensla bullarna för att sedan slänga in de i ugnen, Får vi se hur resultatet blir, Själv så tror jag att det blev väldigt för mycket kanel men de blir säkert goda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0