Gokväll

Bakade gräddfilskaka idag, Jätte god
blev den :) Fredde´s mormor´s recept. 
Bra att jag lyckas med den iallafall,bondkakorna som Fredde´s mormor gör är super goda, men de har jag inte lyckats lika bra med som henne ännu.

Idag skruva Fredde ihop Liam´s bord och stolar, så himla söta, tråkigt var bara det at det var sprickor i vissa ben så de måste vi gå och kolla om vi får byta eller pengar tillbaka.

Nu sitter jag och kikar lite på tv, ska väl gå och lägga mig om en stund.

Imorgon ska jag vara hemma först och bara vara, ta de lugnt och bara mysa med mina älsklingar, sedan runt klockan 14.00 så ska jag börja traska ner mot stan för att träffa Heidi.Ska bli trevligt, vi har ju en hel del att prata om.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Mmm om några timmar så ses vi (: Hör av mig när jag är hemma och bytt om å så. Blir väl att jag är klar vid tre, slutar ju 2 sen skall jag gå hem från praktiken och byta om å så. Men hör av mig. PUSS

2009-04-20 @ 06:52:05
URL: http://www.metrobloggen.se/FitnessDaniella
Postat av: Sara

vi möts utanför kyrkan kl halv 10 typ :)

2009-04-20 @ 19:33:46
URL: http://saerras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0