HJÄLP !!

Jag gick in och la mig förut, somnade och sov så gott, men när Fredde kom in och la sig så vaknade jag , lyckades tillslut somna om, men vaknade efter en timme igen av en hemsk dröm ! Usch, har försökt somna om nu hur länge som helst men det går bara inte, Vad kan man göra ? Jag orkade inte mer, så fort jag stängde ögonen så kom bara alla dessa hemska bilder upp, Även om det bara var en dröm så fattar jag inte, borde ju kunna somna om !
Försökt att väcka Fredde nu ett antal gånger men han säger bara "Mm, aaa" sen somnar han ändå om den jäkeln, behöver ju han som kramar om mig nu =P hehe.  få väl ta och lägga Liam mellan oss, han ligger ändå bara och vrider och vänder på sig hela tiden nu.

Ska väl försöka att somna om på nytt snart, kan ju hoppas att man tänker på annat då.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo man är ju nyfiken som tusan på lillen där inne, man önskar man kunde titta på den :P Hihi. men tiden går fort så snart ligger man på bb. Nej jag är faktiskt inte nervös inför förlossningen, kanske blir men än så länge är det ingen fara. Hoppas på att allt ska gå bra på vägen dit o på bb oxå så klart! Otroligt söt son du fått :) Grattis !

2009-04-06 @ 09:42:59
URL: http://matttssons.blogg.se/
Postat av: Sara

det blir 5 dagar till Sälen, vi ska träffa några vänner där, åka skidor och dricka lite öl :)

ja det blir nog sent men vi kan ses nästa vecka? vad var det för läskig mardröm? :(

2009-04-06 @ 10:58:49
URL: http://saerras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0