Kväller

Hade mycket trevligt hos Lina, kul att ses igen:) Snackade skit,åt mat och så busade hon med Liam , han var riktigt glad där ett tag :)
Sedan åkte jag till tuna park och mötte upp Fredde klockan 20.00, vi gick till coop för att köpa med en dricka hem men det blev lite mer än så, pringles chips ,dip, och bord och stolar till Liam, ska jag försöka bygga ihop imorgon kanske,kanske måste städa upp lite i hans rum innan man ställer in det också ioförsig.

Så nu sitter vi här och mummsar chips och kollar på en film, ska nog strax börja dra mig till sovrummet, men Liam vaknade nyss och är pigg som en räka :P Så har ingen aning om hur man ska lyckas få honom att sova. Jag kan ju inte sova själv om inte ser att han somnar.

Här är två bilder på vår älskade son igen <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0