kväller

Nu har vi ätit gott och älsklingen gick till ica för att köpa lite godis, vi skulle ju sluta med det men bara för att man säger det så blir det värre, är godis sugen hela tiden , haha, Nu har vi iallafall en skål framför oss :)

Liam ligger i sin säng, dags för honom att sova, även om inte han verkar tycka det, han ligger där inne och pratar lite för sig själv, han somnar väl snart hoppas jag, man tycker ju lite synd om honom men han måste lära sig också.

Nu ska jag kolla lite på tv och bara mysa :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Godis måste man ju äta ;) haha skulle inte klara mig utan godis.haha fast jag äter ju bara på helgen så :) läste att du fått grillat nu :D gott gott! vi kanske skulle ta och grilla någon gång ihop, kanske åka iväg och grilla eller något :) mysigt! hoppas allt är bra med dig annars! :)

2009-05-04 @ 09:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0