Kväller

Ja då var det dags att börja fixa och dona för läggdags, Så trött i kroppen just nu att jag inte ens orkar gå och borsta tänderna som jag suttit här och tänkt att jag måste göra nu i snart en timme, blir att man bara drar ut på det.
Liam har precis somnat om här på soffan, han vaknade till en stund förut ,fick lite mat och låg här och bara myste med sitt fina leende :) Men nu har han precis somnat så då tänkte jag också att jag skulle ta mig i kragen och gå till sängen.
Imorgon kanske jag får hem ett par super söta Puma skor som jag köpt till Liam =D , Hoppas på det, även om han iof inte kan ha de riktigt ännu men snart så.

Idag köpte vi även tre jätte gulliga pyamaser, en keps och en ur snygg filt med döskallar på till Liam <3

Jag blir tokig ! Förra året köpte jag massa påskägg som jag skulle fylla med godig och ge bort, men av nån anledning så blev det inte så, jag såg alla ägg låg här i en påse i garderoben bara för några veckor sedan men nu när jag skulle ta fram de och fylla med godis så var de borta ! Har letat överallt känns det som men jag hittar de inte, imorgon tänkte jag att jag kanske skulle kolla om de har råkat åkt med ner i källaren då vi slängde ner lite tomma kartonger, men kan inte tänka mig det, Men måste ju kolla nu när jag köpt en massa godis till alla ungar :)  Känns både tråkigt och onödigt att köpa massa nya ägg, så vill hitta de där, som tur är så har jag några dagar på mig iallafall.

Nu blir det att gå och borsta tänderna sen krypa ner i sängen . Natti Natti..

Kommentarer
Postat av: åsa

Jo på något sett ska ju den lilla ta sig ut :) Nu väntar man bara :). Jadu med många beslut o tittandes på alla affärer så blev den en från www.annaaxel.se (duovagnfocus svart) vi beställde med bilbarnstol o massa grejer i ett. Får hoppas på att den är bra o inte är dålig på grund av de billiga priset o så, men då har vi tid att skicka tillbaka den i alf. Så nu håller vi tummarna, =) svårt de där att hitta man vill ju ha en som vi tycker om, o tydligen så är vi både kräsna Hehe :)

2009-04-07 @ 09:01:12
URL: http://matttssons.blogg.se/
Postat av: Sara

åh, jag hoppas vi blir friska. känner mig fortfarande blähe idag :/

vilken skitdröm! hade också en del sådana drömmar när Seline var mindre.. men som tur är så kommer det inte vara någon som tar dom! dom är våra :)

kramar

2009-04-07 @ 10:55:37
URL: http://saerras.blogg.se/
Postat av: Therèse

Tycker du att shopping är kul? Jag har isåfall en perfekt sida till dig. Du samlar ihop lite poäng och får presentkort hemskickade i din brevlåda. Jag har testat en hel del sidor men dom har inte fungerat men den här fungerar faktiskt. Du kan välja presentkort ifrån Nelly, JC, Åhlens, Kicks, Din sko, Bianco, Waynes och en massa fler ställen. Klicka in på länken nedan så hjälper du även mig att samla in 6 hela poäng :)

http://www.freestreet.se/?r=7361

2009-04-07 @ 21:57:37
URL: http://theresethomasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0