Skönt

Det var verkligen jätte skönt att ta en promenad såhär på morgonen :) Det måste jag göra oftare.
Kom hem och åt frukost, Havregrynsgröt sedan la vi oss i sängen och vilade, eller ja ,Liam fick lite mat och så slumra vi till, men efter 30 minuter så var vi uppe igen.
Ringe precis pappsen och fråga om han ville äta med mig & Liam, och det ville han, så han skulle komma här runt klockan 12.00 ,då ska det bjudas på lasagne tänkte jag, Hoppas att jag lyckas bra denna gång, Sist så glömde jag stänga av "Start" på ugnen så den blev stenhård uppe på och helt svart ! haha.

Nu ska jag mysa lite med Liam innan det är dags att börja med maten :)

Kommentarer
Postat av: Linda

javisst :) jo precis. är ju fredag och allt :) jo min jobbar också hela dagen =/ man blir så fruktansvärt rastlös när man är själv haha. jaha :) vad kul. jo mycket ny vårrea som kom! :) haha jo vofflor är väldigt mättande, den var pannkakorna i morse med! haha sätter stop fort :) haha nejdå jag skrattar inte. man orkar ju inte byta! mitt namn ärinte heller så bra. man skaffade ju som för evighetersen! haha vad gott :) hoppas den blir bra! önskar dig lycka till :)

2009-04-17 @ 11:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0