Söndag

Åhh vad det var skönt ute idag också, jag tog en promenad med Liam, Men inte ville han sova inte så han fick hänga på armen, se naturen han också =P  Riktigt mysigt, tänkte gå och sätta oss i parken men där var det fullt med barn som lekte och stojja och jag kände bara för att ha det lugnt och skönt omkring mig så vi gick vidare och sedan hem istället, Åt dajmtårta och lekte lite med Liam. Sen skulle han få ligga utan blöja ett tag för att lufta rumpan , haha, han tyckte väl att det var så skönt att han somnade direkt, Så nu vet jag inte vad jag ska göra,kan inte gå och lägga mig och vila nu igen för att jag ska lägga mig runt 21.00-22.00 idag har ja bestämt, Kommer ändå inte vara nått roligt sällskap till Fredde om han nu är hemma då så då kan jag lik agärna sova tidigt, får ju gå upp klockan 07.00 nu varje dag, Faktiskt riktigt skönt, när klockan är 11 känns det som om den är 15.00 eller nått, tss. hinner göra mycket och bara vara, bara det att man blir lite tröttare fram mot kvällen.

Älsklingen i vagnen, kunde inte ens ha jackan på honom, en kort stund sen var han jätte varm så då åkte den av, Skönt att man slipper alla jobbiga vinterkläder nu också :)

 


DU betyder allt <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan han ha den än? :O

Ja visst är det skönt :D

Onsdag ´blir bra, kan ju höra av mej när dem gått, puss

2009-04-13 @ 07:27:23
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0