Torsdag kväll

Den ser nästan precis ut som alla andra, vi åt lite mat när Fredde kom hem från jobbet, Men idag blev det ju lite tidigare för att han slutade 18.30 :)  Sedan hade vi massa mys i lilla familjen , och plockade undan lite skit i Liam´s rum, som inte ska vara där, måste få ordning nångång så vi tar lite i taget , haha. Nu somnade Liam precis efter en liten måltid, väntar bara på att han ska vakna igen, skulle inte förvåna mig om han vaknar strax och vill vara uppe nån timme, Men icke sa nicke, Ikväll blir det sova för hela slanten, jag ska strax gå och borsta tänderna för att sedan krypa ner under täcket.

Sååå glad blir Liam när han får se sig i spegeln. . Han måste verkligen gilla sig själv ;)




Vår lilla prins <3




Nä men. . Nu kom älsklingen med lite gräddfilskaka, då måste jag sitta uppe en liten stund till, måste ju iallafall ta mig en liten bit eller två kanske.




Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0