Tuna Park

Ja som sagt, Det blev inte att träffa Frida idag heller, Ovanligt va ? När vi väl säger att vi ska ses så blir det ändå inte av, Men pallade inte sitta hemma och bara vänta så jag slog en signal till min älskling och frågade om vi skulle luncha tillsammans, och det ville han . . Såklart ;)  Sen gick vi ett varv på Tuna park innan det var dags för honom att gå in och jobba igen, själv så gick jag och matade Liam sedan fortsatte vi vår vandring där inne en stund till, Hittade presenter till Selma som fyller 4 år snart så nu har man det avklarat. Nu ska jag bara hitta något till min syster som också fyller ganska snart , har en sak till henne som jag köpte för ett tag sen men måste ha något mer , Så ska kika lite i helgen.

Liam ligger och sover i vagnen så ja funderar på om jag kanske sk agå och plocka ur diskmaskinen,ta bort lite tvätt från linan och kanske plocka lite till här och var, vi får se hur mycket jag hinner innan det är dags för matning och vila igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0