Välling & Mys pys

Ja här dricks det välling, Men inte är det Liam som får det ännu utan det var jag som blev super sugen på det idag så jag köpte det, Och det var ju lika gott som jag hade för mig, haha.

Vi var en sväng på tuna idag, skulle byta in lite Xbox spel, men såklart glömde vi spelen hemma så det får vänta till imorgon kanske, vi hittade iallafall kläder till Liam nu igen, idag fick det bli detta från H&M :

     



Sedan åkte vi och handla på Willy´s, haha, denna gång då blev det strax över 2000kr, snacka om att vi hade mycket att packa upp när vi kom hem. så nu klarar vi nog oss ett tag .

Såå skönt att äntligen vara hemma, när vi packat upp allt så gick jag in och mata Liam i sovrummet, slumra till en kvart eller nått, riktigt skönt när man stått upp hela dagen, Liam ligger fortfarande och sover, Fredde åkte till garaget, sen kanske han skulle komma hem med Pizza :) Hoppas på att han gör det , orkade inte laga mat idag.
Åt lasagne på Tuna park, den var riktigt god, har ätit den förut där men nu var den ännu bättre . Bara + till den.

Nä nu ska jag lägga mig i soffan en stund och kika lite på tv.



 

                        


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo kan tänka mig att den var god :) Haha nu vart jag oxå sugen på välling bara för de, nu måste jag gå och fixa de :P haha

2009-04-29 @ 21:25:20
URL: http://matttssons.blogg.se/
Postat av: sara

fan vad äckligt med välling :P

2009-04-30 @ 06:28:05
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0