Åhhh. . .

Blir så trött, Jag såg att det slutade regna, väntade en bra stund sen tänkte jag väl att det inte skulle regna mer så jag hoppa snabbt in i duchen,sminka mig och tog på mig och Liam kläder som passade vädret, sen skulle jag bara gå och stänga av datorn, då jag såg att Sara hade skrivit, så jag pratade med henne en kort stund och berättade att jag skulle ut på promenad, då säger hon att det regnar igen, kollar ut genom fönstret och det bara öser ner ! Så tråkigt, ville ju ut och gå,hade planerat att jag skulle gå och hälsa på pappa på jobbet och sen ta en vända runt stan, men nu blir det att stanna inne istället, men Liam som var trött fick iallafall hoppa ner i vagnen,somnade på nån minut så ställde ut honom på altan, Då får han iallafall vara ute i friska luften :) Nu hoppas jag på att han sover en stund som han brukar göra då han får sova ute , för då hinner jag diska och plocka lite här hemma och sen bara leka med honom sen istället, kansk evi kan ta och göra avtryck sen istället då, om vädret ska vara såhär så måste man ju hitta på något.
Hoppas att det är bättre väder imorgon iallafall då jag tänkte gå ner på stan och kolla kläder :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det är en aning kämpigt när det inte vill vara bra utan ska komma tillbaka hela tiden, men jag kämpar på :P Men för övrigt annars så är allt super bra, det går bara bra. :) hur är allt med er?

2009-08-26 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0