Drömmar & Mys

Mina drömmar som jag bakade blev hyffsat bra, goda är de även om jag inte fick till de så som jag ville, jag vill ha drömmar så att de nästan smular sunder då man tar i de, Ah kanske inte riktigt så illa men ni förstår säkert. Dessa får iallafall duga till dopet.



Liam låg på golvet och försökte få tag i nappen, som tillslut gick, och när han fick in den i munnen rätt så däckade han på golvet :9 Blev att lägga upp honom i sängen direkt och så sov han nästan två timmar, Då passade jag på att laga mat, idag blev det pasta med ost & Skinksås.

  

Nu har Liam precis fått i sig vällingen och vi satt här i soffan och hade lite myspys ett bra tag så nu tänkte jag att vi ska gå ut en sväng, först upp till ica för att handla lite , När vi kommer hem igen så ska jag prova att göra mini mazariner :) Hoppas att jag lyckas för det är ju super duper gott.

Älsklingen väntar på mat


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vad du är duktig och bakar :)

2009-08-06 @ 20:00:25
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Denice- mamma till Hampus

tänkte precis påpeka hur stökigt det var i bakrunden men kom ju på att ni nyss flyttat... hahaha =)

2009-08-06 @ 22:39:38
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0