Fredag

Ja då var det fredag igen då, Liam och jag har precis ätit frukost och Fredde åkte iväg till jobbet för en stund sen, Idag var det planerat att gå till baby proffsen men känner inte alls för att gå dit just nu, Men vad ska man hitta på istället ?
Kom precis fram till att jag bara är hemma med Liam nu i 4 dagar till sen börjar jag jobba !!! Usch, Hur sk ajag klara att vara utan min älskling om dagarna :( Förut kände jag att det kanske skulle vara skönt att göra något annat för en stund men nu vill jag inte alls det, Kommer aldrig orka med att jobba 07.00 - 16.00 varje dag ,Nu när man inte gör något speciellt alls om dagarna så är man ändå helt slut. Kommer väl knappt kunna röra mig efter några dagar på jobbet då vi har så enformiga rörelser hela tiden, Minns hur det var när jag hade vart sjukskriven en vecka och kom tillbaka till jobbet, armarna var ju helt paj.
Nu vill Liam ha lite uppmärksamhet där borta så ska gå och mysa lite med honom innan det är dags för att diska.

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Tråkigt! Men det är ju inte så länge du ska jobba :)

2009-08-28 @ 11:20:00
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0