Fullt upp..

Idag har vi haft en riktigt toppen dag, vi började med att gå till tuna park, på vägen stannade vi till vid stenby gård och kikade på djuren, Liam blev arg bara man började rulla vagnen igen, haha, Han ville ju titta på fåren som gick omkring där. På tuna park så träffade vi först pappa Fredde , där vi åt pizza tillsammans sen kom Maria och Melwin, Stora killen hade äntligen fått sin tand, som man trott ska ploppat upp för länge sen :) Vi gick och kika efter skor till Melwin, Hittade ett par jätte snygga adidas skor på inter sport men det fanns tyvärr inte i rätt storlek. Vi kikade vidare på kläder och prylar, Sen bar det iväg hemmåt igen, Jag och Liam stannade till på Stenby gård igen för att han var så intresserad på vägen dit, men nu verkade han inte lika intresserad så det blev inte så lång tid där, Istället så gick vi hem och stannade till i lekparken utanför, där Liam fick gunga i ca 40 minuter :) Han blir super glad av , Då kom Liam´s mormor också, vi fikade och försökte få i Liam lite mat, han har ju fått för sig att han inte vill ha någon mat förutom välling och efterätter nu för tiden.  När hon åkt hem igen så började vi plocka och dona i Liam´s rum,jag fick till ganska mycket denna gång, Så nu ser det riktigt bra ut, Sedan somnade han 18.30 :) men vaknade igen 20.00, var väldigt grinig men tillslut somnade han igen, Så nu sover han så gott i sin säng. Jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig runt 22.00 idag:) så att man orkar med att gå upp tidigt imorgon, för vid 09.30 så kommer Natalie hit med söta tvillingarna, sen vid 10.,00 så ska vi gå till bvc med Liam, Som denna gång ska vägas och mätas, undrar hur mycket han växt nu under denna månad, han har ju börjat äta gröt varje morgon och även välling sen sist vi var där. Ska bli kul att se.

Lite bilder från dagen som vart och även bilder på Liam då han badade igår i sin nya pool :)


Liam sitter och väntar på gröten och så har han börjat leka väldigt mycket med sin fötter nu

 

Han badar i sin nya pool

 

Sötnos

 

Liam gungar för fullt

 

Nu ska vi mummsa i oss lite dajmtårta, det var ett bra tag sen sist om man ska räkna bort gårdagen då iof :)

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Tack :) Jag vet inte ska äta dne idag :)

2009-08-12 @ 07:03:43
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Nadja

Aha så du såg mig, jag såg inte dig hihi! Sprang in för blöjor och mat för mormor skulle ta Angelina så vi kunde åka till västerås utan henne :D

2009-08-12 @ 11:01:09
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0