Härligt väder

Varmt och skönt, Nästan lite för varmt för min smak men ändå :P Lite senare mot kvällen så var det underbart väder, Jag tog med mig Liam på en promenad, sedan la jag ut en filt och lite leksaker på tomten där vi satt ett bra tag, Jag passade även på att rensa lite i rabbaterna, Hittade några smultronbuskar som jag planterade om, Satt lite här och var men nu sitter de i en fin rad :) haha, Kul med lite tomt ju, Finns mycket att pyssla med, Fick även besök av några barn, Jätte söta, Så roliga , de kom fram och tillbaka hela tiden och fråga om de fick ta rödavinbär,gräslök smultron kika på tomten och så. Sen satte vi oss allesammans här utanför på tomten och pratade lite, Kul med små barn, de är så nyfikna .
Träffade även på grannen som kom och hälsade, De verkar trevliga så det är ju skönt de, vem vill ha otrevliga grannar ?! :)

Knasig bild på Liam då han ligger ute och leker



Det blev inga mazariner idag, Men nu har jag precis gjort klart degen så ska fixa det imorgon då jag vaknar, Till kvällsmat så blev det tacos, Gott de.


 
Imorgon ska vi få besök av Chrille och Therese så då skulle vi nog grilla, vad vet jag inte riktigt ännu,men nått skoj ska vi nog hitta på.
Nä nu börjar man bli väldigt trött, ska gå och fixa mig för läggdags så att jag kommer upp imorgon då Liam vaknar och vill ha gröt, Hoppas att det blir 08.00 som idag :)

Kommentarer
Postat av: Denice- mamma till Hampus

Det är klart de blir så, tar ju flera veckor innan man e klar!!!

2009-08-08 @ 10:24:05
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0