Klippt och klart

Idag har jag haft en riktigt trevlig dag, Träffat massa människor, flera bekanta som jag inte träffat på jätte jätte länge.
Jag åkte ner på stan kl 10.00, träffade min bror ,vi gick en stund på stan och köpte kläder till Liam, Blev tre bodys och en pyamas :) Så nu får det vara bra på den fronten ett tag framöver,han har ju så mycket kläder nu att han knappt hinner använda allt innan han växer ur det.
Efter en runda på stan så gick jag till frissan, och det var på tiden, snart ett år sen jag klippte mig så ni kan ju ana om det var slitet. Jätte skönt att få klippa bort en del, känns mycket lättare och skönare,dock så hade jag velat haft kvar längden men det växer väl ut någon gång, Synd att det tar sån tid bara.
Efter klippningen så tog vi en promenad till tuna park, där vi träffade Fredde och åt lite mat, eller snarare massa mat, alla blev proppmätta precis som det ska vara :) Blev dock lite besviken på deras nacho tallrik, (om det nu stavas så) den som såg så där super god ut men den var inte riktigt så god.
Bättre nere på stan tycker jag.
Nu sitter jag här med massa klet i håret, Hårfärg vill säga, Ska äntligen färga håret som jag tänkt väldigt länge, Nu blir det iallafall äntligen av så jag hoppas att det blir bra, ska bara göra det mörkare ioförsig men ändå.
Strax dags att tvätta bort den här kleten som börjar klia som tusan nu,visar sig väl om jag har något hår kvar sen när jag väl tvättat bort färgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0