Mamma/barn mys

Idag när vi kom hem från besöket på jobbet så hade jag och Liam bara det mysigt, Vi lekte massa med hans prylar ett tag, sen blev det mat, Eftersom Liam har fått för sig att han inte vill äta så fick han prova med skeden själv, Han stoppade in den i munnen några gånger sen fick han tag i lilla skålen och den var ju lite roligare.
Sen gick vi för att ta ett bad tillsammans, Härligt men kallt för min del som annars vill ha det Jätte varmt, Brukar bli alldeles röd efter en bad/dusch.
Men det är mysigt att bada med Liam så det får man allt ta,Han plaskar för fullt och han verkligen älskar de nya badsakerna som han fick i dop present av Mange,Jennifer och Joel, Så det tackar vi massor för, Det var en stor båt och en massa olika figurer :) Vissa flyter bara omkring medans andra kan spruta vatten osv.
Efter badet så gick vi och la oss framför tv:n, Liam pratade för fullt med människorna han såg, Skrattade och hade jätte mysigt, Sen kom pappa Fredde hem från jobbet och det var dags för Liam att gå till sängs. Nu ligger han och sover och jag kom precis ut efter en dusch,Ska sitta här en stund sen tänkte jag gå och lägga mig i sängen ,läsa lite kanske innan man ska sova.

Här sitter Liam och äter

  

Här är han nybadad


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Visst är det mys mys att bada tillsammans :)

2009-08-12 @ 22:05:26
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0