Mycket skoj

Vi tog med oss tårtan som blev kvar från dopet och så traskade vi hem till Sara och Alicia :) Sen skulle vi gå ut och gunga här utanför oss för att borta hos Sara så har de bara däck gungor och de kan inte Liam gunga i, Men när vi kommer hit så ser vi att det bara finns en baby gunga och sen två däck gungor men utan ett mindre däck ner till och då kan ju inte Alicia gunga där, så vi fick strunta i att gunga och istället så förljde de med in till oss, Sara hade det jobbigt som bara fick jaga Alicia hela tiden =P Här är det ju inte lika barn anpassat ännu pga att Liam ändå inte har börjat gå eller krypa.
Sen när de gick hemmåt igen så somnade Liam ganska snart därefter,Då började jag att diska och plocka lite här hemma, Sen knackade Johanna på dörren :) Då blev det fika och massa prat, Liam fick bada i sin nya pool som han fick av sin gudfar på dopet, Den gillade han massor, Bara att det blev lite kallt när det blåste så han fick inte bada så jätte länge denna gång. Hoppas att det kommer fler varma dagar nu så att han kan använda den lite mer nu bara.

Nu ska jag börja fixa med maten och sen ska jag bara ta det lugnt, Kanske läsa någon bok för Liam, ge honom lite massage och fixa mat till honom och sedan är det nog dags för honom att sova kan jag tänka mig :)

Vad har ni hittat på idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0