Mysigt. .

Idag så gick jag ut och träffa Natalie och bebisarna, Så himla goa , Vi gick till bvc, där det var en massa barn  som lekte, Så vi satt där ett tag innan det var dags för Liam att vägas och mätas, Nu vägde han 8170 gram  och var 69 cm lång :)
Så himla kul att se hur han växer, Ligger precis där han ska och han mår toppen bra .

Nu har precis natalie åkt hem och jag tänkte ta en promenad till mitt jobb, Ska kolla lite om tid och plats så att jag vet den dagen då jag ska börja jobba igen, vilket är ganska snart, Phuu..

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Stora killen :)

2009-08-12 @ 22:04:45
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Denice- mamma till Hampus

härligt!

undra om min son är en liten knubbis då..?

sist vägde han 6500 och det var en månad sen han ärnog uppe i 7500 och är runt 63-64 cm tippar jag på.. Nääästan som Liam.. hur ska detta sluta?=)

2009-08-13 @ 11:07:21
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0