Några dagar

Har gått sen jag var här inne, Min dator hade gått och gömt sig några dagar nu, haha, Eller snarare jag som inte orkat plocka fram den, Mycket har hänt, men ändå inte, igår fick vi besök av Chrille och Therese igen :) Trevligt med sällskap såhär på kvällskvisten, vi åt pizza och kolla film, Jag smakade även VIN , Haha, Det var gott, jag som inte intagit alkohol nu på ca 2 år var ju tvungen att smaka lite, Det var ioförsig svartvinbärs vin så smakade mer som saft.
Idag har Liam och jag bara vart hemma och myst, Skulle ha tvättat men så fanns det ingen ledig tid i tvättstugan och här hemma orkade jag inte tvätta så vi struntade i det, Kanske får ta och köra några maskiner imorgon istället om man inte har annat för sig. Var hemma hos Sara,Kim och Alicia idag en snabbis också, Alicia satt och pussade på Liam i soffan, Så söt den lille tösen<3
Gick ut idag och plockade lite rödavinbär också,så gjorde jag en paj som vi nyss satt och åt här då Fredde´s mor och hennes man var här.
Nu ska jag ta och läsa lite bloggar, Måste ha missat massor nu när jag inte vart inne på några dagar =P


 

Lite bilder på min älskade son
En helt underbar pojke som betyder allt ! Älskar dig sååå min lill prins

  







Bjuder även på en bild från då vi var hos Sara och hälsade på, Liam och Alicia i soffan



 


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vilka sötnosar :D

2009-08-24 @ 07:33:20
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACKTACK! :) i början av april tror vi! haha!

vilka söta bilder på liam! meh.. har du inte druckit på 2 år? ;)

2009-08-24 @ 14:43:01
Postat av: Denice-

alkohol? hur var det de smakade? har fan glömt ärligt talat!

Vet inte hur helgen blir, kan bli tajjt med träff. Ska till parken zoo på lördag sen äta kräftor...

Men vi dyker ju dit en annan helg ju. Måste få träffa dig och stjärnan. Vi har lite småplaner på att flytta ut... Men scchhh, det är fortfarande hemligt ;P

2009-08-24 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0