Pannkaka

Ikväll blev det pannkaka ,Kom inte på något bättre :p Men det är ju gott och enkelt så det fungerade väldigt bra det också.
Jag har ju ännu inte köpt någon badstol som jag länge sagt att jag ska göra, Men idag så kom jag på en bra ide´ eller det var snarare Fredde´s pappa som sa det till oss förut, sen om han skämta eller inte det vet jag inte, men det var värt att prova, haha, Jag tog våran barnstol som vi har i köket till Liam, Lossade benen på den och sen satte jag den i badkaret, Funkade väl sådär, Den flöt upp hela tiden så jag fick ändå sitta och hålla i sloten, Men det var ändå mycket skönare än att hålla i honom då vi badar, Lite mer avlastning, Så nu vet jag att jag kommer storm trivas med en badstol , Ska ta mig till baby proffsen och införskaffa en sådan nåndag här framöver.
Johanna kom även hit idag en stund,Alltid lika trevligt :) Och hon berättade att de ska åka till thailand !! VILL OCKSÅ dit igen, Nu blev man ju inte lite avis,Själv får jag väl åka om några år då Liam också kan få uppleva den resan, Just nu skulle det nog bara bli jobbigt för honom i den värmen.

Nu är jag nyduschad och ska bara sitta här och glo en stund innan läggdags,Imorgon så kommer min bror in till stan, jag ska klippa mig så behövde någon som kan hålla lite koll på Liam under tiden, Nog för att jag tror att han skulle klara det galant att vara själv så mycket som han roar sig i vagnen när man är ute men bäst att ha bror med om han nu skulle tröttna på att sitta still i vagnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0