Parken zoo

Jag tröttnade på städningen och pratade med Micke i telefon, Han frågade om vi skulle åka till parken zoo, Det ville jag såklart, Hade ingen lust att vara hemma längre och Liam ville nog också ut, Så jag tog en promenad till Parken zoo där jag mötte upp Micke och Malin. Efter en tur där inne så gick vi och åt på MAX . Green målet för min del såklart :)
Då de åkte hem så gick jag och Liam in till Fredde och kollade om vi skulle vänta och ta sällskap hem.
Vi väntade på honom tills att han slutade sen gick vi, Så skönt med lite promenader.
Nu sitter jag här, är helt slut i kroppen, Känner bara för att ta ett bad och sen gå och lägga mig, Men det känns ju lite si sådär nu när det är lördagskväll. Vi ska strax grilla  , Fredde står och donar med grillen nu så vi får hoppas på att man blir lite piggare efter maten igen annars blir det nog ett bad ,en bok och sen sova.

Nu ska jag springa upp och kolla Liam som ligger och sover sen måste jag börja att göra sallad så att den är klar iallafall.

Vad hittar ni på denna kväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0