Städat och matat

Medans Liam sov så passade jag på att städa, Diska all disk som stod på bänken,torkade av där det behövdes och städa golven.
Liam sov väldigt länge, han vaknade 11.30, Så nu är han så pigg som man kan vara, Idag gav jag inte upp med maten, jag satt i 40 minuter för att försöka få i han, han tog en sked lite då och då, sen mot slutet så gapade han för fullt :)
Det gäller att ha lite tålamod, Får helt enkelt göra samma sak imorgon och se om det går bättre då.
Nu har han precis fått i sig en flaska välling också, så mätt och belåten är han iallafall.

Vet inte riktigt vad vi ska göra nu, Jag hade ju planer på att gå en lång promenad men han sov så pass länge att jag tappade lusten till det ;) Men måste ut en sväng så vi får väl ta en promenad på en halvtimme iallafall, så måste vi stanna och gunga lite också, det är jag helt säker på att Liam vill.

En bild på Liam och han syssling Axel från Liam´s dop







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0