Tillbaka igen

Nu är jag tillbaka :)
Har som sagt haft det fullt upp nu sista dagarna, med flytt osv, Äntligen är vi på plats i nya lyan och det känns verkligen jätte bra, Nu väntar man bara på lite omtapetsering i sovrummen och väggen mellan vardagsrummet och ett sovrum har vi fått ner  så nu har vi lite större vardagsrum, Två sovrum på övervåningen,ett badrum  och en liten hall, Här nere är det kök dusch rum,garderob och utgång till uteplatsen,Nu väntar vi också på att gräset ska komma upp utanför altanen,de var här i måndags och fixade med ny jord och gräsfrön så det borde gå hyffsat snabbt om vi sköter det men vatten som man ska :) Kommer nog att stormtrivas när allt är klart tror jag, det jkänns redan jätte bra här hemma, dock så står det kartoger överallt och grejer här och var, Men det går sakta men säkert frammåt, Äntligen helt klara med den gamla lägenheten och nyklarna är överlämnade till de som skulle ta över våran, så nu kan man bara lägg ner energi på vårat lilla radhus.Får återkomma med bilder när allt är fixat och klart istället, just nu ser det ut som ett bomb nedslag här hemma, haha.

Den här veckan kommer det nog inte att hända så himla mycket mer här hemma pga att vi ska ha dop på lördag och jag har en massa att fixa tills dess, ska baka och fixa lite med dekorationen, som iof kommer att bli väldigt enkelt och inte så mycket fix till men det blir nog bra ändå, Ska få hjälp med bakning av Fredde´s mamma och hans mormor :) Det tackar jag enormt mycket för, Skulle nog aldrig hinna att få till allt själv annars.
Liam´s dopkläder är fixade nu fattas bara ett par snygga skor och en hatt som jag ville ha men det får vi se hur det blir med de, inte hela världen om han blir utan skor och hatt heller, han kommer änd vara världens sötaste kille <3

Idag var vi på lager 157 med Chrille och Therese, lite kul att få åka iväg för en gångs skull, hittade en jätte snygg tröja till Liam iallafall, Sen skulle jag väl säkert ha hittat lite kläder till mig själv men ville knappt kolla med tanke på att nu känns det som om att man vill lägga pengar på annat.

Imorgon har jag fullt upp hela dagen lång,Dagen kommer börja med att vi ska träffa prästen som vi sk aha på Liam´s dop, sen kommer min bror in till stan,han ska klippa sig sen tänkte jag att vi ska fixa det sista till mamma´s present ,Hade tänkt att vi skulle grilla lite också men det kan nog bli ganska tajt med tanke på att han fick klipptid 14.30 och hon slutar jobbet 15.30 och då sk ahämta upp oss så att vi kan åka ut till Ärla och fira henne.
Någon som vet var jag kan hitta enfärgade ballonger och servetter till Liam´s dop ?
Hittar inte någonstans,bara påsar med blandade färger på ballonger och servetter hittar jag inga vettiga, Hittade på nätet men de hann jag tyvärr inte få hem innan dopet är på lördag, Får kika lite på tuna park imorgon om man man hitta något också.
Nu måste jag börja fixa lite här hemma och sedan försöka komma i säng skapligt

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Ja tiden går för fort!

2009-08-05 @ 06:31:30
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Denice- mamma till Hampus

det finns väl namnballonger? har du kollat leksakaffärer?

2009-08-05 @ 09:17:26
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥ Noah & David's Mamma ♥

Kul att ni flyttat nu :) Vi måste faktiskt ses snart hörru eller vad säger du?

2009-08-05 @ 09:17:51
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0