Tisdag


Godmorgon , Vilken underbar morgon, Jag orkade inte ge Liam gröt då han vaknade 06.45 så jag gjorde iordning välling och sen gick vi och la oss igen :) Hur skönt som helst, Kom precis upp ur sängen, eller för ca 40 minuter sen. Nu har Liam fått gröt och jag ska precis ta min kaffe, Vädret ser ganska lovande ut idag, Tråkigt nog, jag som måste tvätta och fixa. Fast kan vara ute under tiden de ligger i ioförsig så man kanske inte ska klaga.
Snart ska vi gå och ta ett bad tänkte jag,Det blev ju aldrig av för Liam igår som planerat så det får bli ett nu istället.
Imorgon är Älskling ledig igen , Då ska vi nog gå och kika lite på tapeter till sovrummen och i hallen uppe,Sen skulle det komma någon från folksam och snacka med oss klockan 14.00, tror det var och sparande osv :) De ringde och frågade så vi tänkte att de kan väl få komma och berätta lite då =P Haha.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad skönt när dom små liven somnar om :D

2009-08-18 @ 12:32:15
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0