Vilket tråkigt väder



Idag kom Heidi hot och hälsa på, blev inte speciellt långvarit här hemma utan vi fick för oss att vi skulle gå till tuna park, Även fast himlen en bot bort var alldeles svart !  Hela promenaden dit gick bra utan en droppe regn, Men när vi kom dit och hade lämnat bilbarnstolen vi hade med oss för att lämna på mekonomen så började det regna, Vi tog en vända på tuna park, men det slutade tyvärr inte att regna så Heidi blev hämtad av sin Emil och jag gick in till Fredde för att prata lite och slippa regnet, Där träffade jag även på Fredde´s arbetskamrat som skulle till Stenby, Så jag fick skjuts hem och slapp gå i regnet ,Jätte skönt, och Liam som var super hungrig fick ju mat snabbare också :)

Han vill dock inte sova ännu, Men det gör inte så mycket, då får jag någon att mysa med här i ensamheten, Fredde borde komma hem om en kort stund så då ska vi äta :) Jag är jätte hungrig nu, tänkte äta då vi kom hem men ah, det är roligare att  få sällskap.

Nu ska jag prova lägga Liam i sängen igen, Sen får han allt ligga där tills han somnar =P Just nu så sitter han här i knät på mig och kliar sig iögonen, så trött är han iallafall.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Sjuka moln upptäckte vi med, de började regna när vi kom innanför dörren hehe

2009-08-13 @ 19:53:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0