12:e Februari

Måste först och främst gratulera HONKA ! Grattis Grattis på dig !

Idag har det var hen skön dag hemma, Liam har sovit näst intill hela tiden sen imorse, Jag har hunnit damsuga och plocka lite, sen kom också Johan och söta seline på besök :) Trevligt att prata lite, var ju ett bra tag sen.

Nu funderar ja på om jag ska sätta mig och plugga lite på körkortet, Efter som det kom på tal nyss så tänkte ja att det är lika bra att passa på innan man glömmer bort det igen ;)

Sen ska jag nog ta en sväng här i Stenby kanske, Kan väl inte sitta inne hela dagen, även om det ioförsig vore väldigt skönt, Skulle kunna kolla på en film eller något, Ta igen natten , då jag inte fick sova många timmar alls.


 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hur gick de med lägenhetskikandet? Var de något att ha? :D

2009-02-12 @ 14:23:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: sara

visst var seline söt? hihi. Jag är mamman :D Johan sa att din son var jätte söt också..

2009-02-13 @ 13:58:36
URL: http://saerras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0