23:e Februari

Godmorgon på er alla !


 Vilken underbar dag eller vad säger ni? Vaknade upp med toppen humör idag, Ingen aning om varför, kanske sovit bra inatt.
Så snöar det inte idag heller :) Så jag ska snart gå ut på en liten promenad, Väntar bara på att Liam ska vakna till och vilja äta först, Hör att han ligger och muttrar nu så det borde ju bli ganska snart.

Sen kanske det blir att gå hem till Sara & Alicia efter det :)

Äntligen fick jag på mig min ring :D Har ju inte kunnat haft den på flera månader så nu känns allt bättre igen, Haha.



Sen fick jag för mig att jag skulle sätta i piercingen i naveln, Men den gick inte att få igenom helt,blev tok förbannat så jag bestämde mig för att sitta och pressa tills att den gick igenom, och det gjorde den tillslut :) Nog för att det gjorde en aning ont men det börjar gå över nu.


. .Nu kan jag lägga upp mina bilder på Axel och Liam..

   
 

Nu måste jag mata min lilla prins här,innan han äter upp händerna helt.



Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad skönt att få på sig ringen igen, jag kan inte ha båda mina ringar för då blir de för trångt och gör ont men vigselringen har jag på mig iaf..får se hur länge man kan ha den? haha

2009-02-23 @ 11:24:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0