7:e Februari

Grattis Far  ! 

Jaa, idag var jag och Liam hemma hos pappa & morfar blir det ju också då förstås, Han fyller idag så det blev fika och presenter, han fick en jäkla massa choklad,själv gav jag honom en ask med choklad hjärtan, när han öppnade den så sa han att han fått tre stycken precis lika dana, plus att han fick två paradis askar också, Mumms, skulle också vilja ha massa choklad men vågar tyvärr inte äta det, eller inte så mycket som jag skulle vilja, Älskar ju choklad men så många som säger att barnen kan vara väldigt känsliga mot det och jag orkar inte chansa, vill inte ha en hel dag med skrik , han skriker så mycket ändå =o P  

Nu kom jag precis innanför dörren här hemma och då är det dags för nästa besök direkt , Fredde´s mor och Peter ska komma över :)   Är ju alltid trevligt men just nu skulle jag bara vilja sova, helt slut, Somna i bilen påväg hit och hade gärna legat kvar ett tag till. Men det är bara att bita ihop och försöka vara trevlig iallafall, kan vara svårt ibland med mitt humör som jag kan ha när jag är såhär trött.

Ne nu plingar det på dörren så jag ska väl avsluta här. Ha det underbart !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0